Alahai! Terima kasih awak, sebab sudi terjah masuk teratak usang saya ni. Lain kali singgah lagi tau. Kalau rasa nak 'follow' tuu, silakan. Tak marah pun. Nanti saya 'follow back kay'. =)

Monday 9 January 2012

Tahun Baru Segalanya Baru


Berkenaan dengan tajuk di atas, maka dengan ini saya mengumumkan tahun ini
saya sudah cukup umur!
Waaaa~
Terharu tuu! ( okay ke aku nih? Arrrggh lantaklah )
Hah!
Tu lah dier semangat baru katakan..
Alamak aii.
Tak jugak aku sangka yang masa ini cepat sangat berlalu.
Masih hangat terasa zaman kenakalanku dulu kala.
Yer lahh, mana tak nye yer..dari kecik aku ni kasar.
Tapi semua tu tak dapat mengubah takdir diriku ini. ( amboi ayat! )
Sempena taun hari ni jugak ( katanya~~ ) aku dah siap prepare tau to-do list aku tuu..
Alaa.
Awal tahun semangat giler
Ni pun berkobar-kobar jari jemari ni menaip.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...