Alahai! Terima kasih awak, sebab sudi terjah masuk teratak usang saya ni. Lain kali singgah lagi tau. Kalau rasa nak 'follow' tuu, silakan. Tak marah pun. Nanti saya 'follow back kay'. =)

Tuesday 10 January 2012

CRUSH : cinta remaja ubah sikap hati


Hai pembaca sekalian..
Tadi masa dalam kereta terdengarlah juruhebah radio tuu mengutarakan soalan Apakah yang akan anda lakukan jika terjumpa CRUSH anda pada zaman sekolah atau remaja 15 tahun yang lalu??
Yang Cinta Remaja Ubah Sikap Hati tuu sesaje je nak tulis. 
( terbahak-bahak )
Tapi, mesti korang pun pernah jugak ada crush mase zaman sekolah dulu-dulukan~
Ha!
Ni aku nak cerciter pulak kisah aku.
Zaman sekolah dulu aku ade la syiookk giler kat budak sorang ni.
Boleh tahan orangnya.
Tapi bagi aku dier comel arrr. ( mata pusing-pusing )
Aku kenal budak tuu masa perjumpaan rumah sukan.
Tapi sebenarnya sebelum tuu lagi aku dah tahu pasal dier.
Mula-mula tuu, buat dek jer dengar kengkawan dok sebok sangat cercite pasal budak nih.
( sumpah! Dalam hati aku suke suke suke!! )
Lama jugak arr aku dok simpan jer perasaan aku kat dier tauu.
Sampai sekarang pun.
Sape lah nak kan kita ni yerr.. :D
Salu lah jugak aku terserempak dengan budak tuu.
Tapi aku sekali pun tak pernah nak tegur dia! ( bodoh ke aku hah?? )
Masa tingkatan empat dier pindah ke MRSM.
Alalalala..
Sedih ler jugak..
Berbalik ke soalan juruhebah tuu tadi kan..
Aku akan jawab cam gini ::
“Kalau saya jumpa dengan CRUSH masa zaman sekolah atau 15 tahun yang lalu tak kisah lah kat shopping mall ke ape~ Saya tengok jer dier. Takkan tegor punyer lah. Tunggu dier tegor dulu. Kalau dier ingat kite! :(”
Hah!
Kalau korang pulak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...