Alahai! Terima kasih awak, sebab sudi terjah masuk teratak usang saya ni. Lain kali singgah lagi tau. Kalau rasa nak 'follow' tuu, silakan. Tak marah pun. Nanti saya 'follow back kay'. =)

Monday 16 January 2012

AKU NI PENAKUT!



Trimas yer korang memang setia! ( peluk peluk )
Penakut?
Ya aku memang penakut.
Yuna ni macam tau tau je apa yang ada dalam lubuk hati aku ni.
Ye laa, frust bercinta memang payah daripada frust tak dapat 4.00 plat kat ‘u’ babe.
( mata pusing pusing @-@ )
Cinta memang tak adil kan kan.
Pasti ada yang sakit.
Aku pun pernah mengalami hal yang sama.
Siap takde selera makan lagi tuu.
Tapi tuu dulu dulu.
Sekarang ni aku tengah mencari.
Tapi takpe.
Biar dia datang kat aku.
( gelak jahat! )
Korang janganlah jadi macam aku ni yer.
Aku ni kalau dah suka orang tuu, diamkan aje perasaan.
Malu malu. ( konon! )
Lontar kan je luahan perasaan korang okay!
Kalau dia reject takpe.
Dunia belum berakhir lagi kan??
Masih ada yang diluar tuu menunggu.
Keep positive!
Dia akan menyesal sebab tolak awak.
Good luck!
Weehoooooo!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...