Alahai! Terima kasih awak, sebab sudi terjah masuk teratak usang saya ni. Lain kali singgah lagi tau. Kalau rasa nak 'follow' tuu, silakan. Tak marah pun. Nanti saya 'follow back kay'. =)

Thursday 12 January 2012

Bila Cinta


 Hai pengikut setia!
Sayang arr korang~ ( peluk! )
Kali ni nak pulak jari jemari ni menaip tentang kisah cinta cintun ni.
Hemm~
Aku ni nak kata pernah bercinta tak jugak..nak kata tidak..tak jugak.
Jom aku mulakan cerciter hari pulak yeaa.
Aku pernah la jugak bercinta dengan sorang budak nih.
Tapi aku tak lah pasti dier ni serious ke tidak kann.
Kisahnya masa aku sekolah~
( org dok sebok belajar..aku?? )
Tak pa tak pe.
Aku kenal budak tuh pun sepupu yang kenalkan.
Bolehlah tahan.
Aku nih kalau dengan orang yang aku sayang memang manje giler!
Aku jenis yang kalau aku suke..aku memang betol betol punyer.
Mase aku dah betol betol suke kat dier, rupa rupanya dier memainkan perasaan aku nih! ( jahanam punyer manusia )
Ha~
Sejak dari tuu lah aku tak kisah sangat pada cinta ni.
Aku percaya satu hari nanti pasti ada sesorang yang telah diutuskan buat diriku.
Sampai kekadangkan bengang jugak nyawa aku ni dok dengar kisah buang bayi!
Beringatlah sesame kita, bayi tuu tak salah pon.
Itulah dier cinta!
Lebih menghayalkan dari dadah~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...