Alahai! Terima kasih awak, sebab sudi terjah masuk teratak usang saya ni. Lain kali singgah lagi tau. Kalau rasa nak 'follow' tuu, silakan. Tak marah pun. Nanti saya 'follow back kay'. =)

Saturday 14 January 2012

ALKISAHNYA

Hai korang!
Hemm..
Mesti korang tertanya tanya kenapalah nama teratak aku ni JEJAK OBSESI HITAM PUTIH kan kan kan. ( ngaku je la :D )
Aku letakkan nama tuu sebab macam unik je bunyi.

JEJAK OBSESI
Aku ni peminat lah jugak cerita ala ala penyiasatan.
Kalau sekolah rendah dulu memang layan kalau pergi pinjam buku kat perpustakaan.
Aku jugak peminat si Conan tuu.
Jadi aku letak lah dua perkataan depan tuu macam tuu

HITAM PUTIH
Dua dua tuu memang first list kaler yang sure ada dalam almari baju, rak kasut, rumah, buku, tepon dan segala galanya berkaitan dengan aku.
Mungkin sebab kesesuaian warna tuu kot aku suke sangat warna tuu!
Sejukk jugak mata memandang.

Pada pendapat aku lah kan..
Tak kisah lah korang nak letak apa nama blog korang, yang pasti, mesti ada kisah di sebalik semuanya kan kan.
( eip eip! Senyum korang baca ayat ni kan :D )
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...