Alahai! Terima kasih awak, sebab sudi terjah masuk teratak usang saya ni. Lain kali singgah lagi tau. Kalau rasa nak 'follow' tuu, silakan. Tak marah pun. Nanti saya 'follow back kay'. =)

Sunday 15 January 2012

Kahwin : kalau ada hati waktu ini nak dot dot dot


Jumpa lagi kita ni yer!
Kahwin?
Mesti korang pun dah rancang nak kahwin kan kan.
Siap ada tema pulak tuu. ( bahagianya rasa )
Hey!
Mesti korang terfikir aku ni nak kahwin kan~
No no no.
Hari tu aku dengan segala hormatnya dibawa oleh mak kesayanganku ke majlis resepsi anak kawan sepejabat dia.
Aku kenal lah jugak orangnya.
Syok syok makan nasi minyak boleh pulak aku ni berangan.
( aku! Memang~~ ==” )
Sapa lah dalam dunia ni tak nak kahwin.
Memang giler lah yang tak nak! ( opps! Memanas tetiba~ )
Hurmm..mesti korang pun dah tetapkan kriteria kriteria tok jadi pasangan hidup korang kan.

Aku sedar yang kahwin ni bukan untuk main main. Seumur hidup  katakan Kalau salah pilih tuu memang tak dapat nak patah balik. Salah satu caranya.. bercerai! aku ni jenis fobia kalau dengar rumah tangga yang runtuh~ sebab aku suka berkeluarga. Dapat manja dengan suami atau isteri sendiri kan. Halal ape~ tapi kena ingat jugak lah kan pesan agama. Mesti best, awal pagi ada orang kejutkan, masakkan, bangun tidur dia ada kat sebelah kita, dan kucup pipi kita sebelum tidur. Best best best! ♥♥

Aku ni lain sikit, jenis yang tidak terlalu memilh.
Aku terima dia apa adanya.
Aku jugak lebih bahgia kalau dia terima aku jugak seadanya!
Kalau dia dah jodoh aku, aku terima je. ( ^_^ )
Aku lebih suka dia jadi diri dia kat depan mata aku.
Hormat kehormatan aku nih~
Apa apapun pilihan korang nantikan, aku doakan korang bahgia!
Dapat anak comei comei~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...