Alahai! Terima kasih awak, sebab sudi terjah masuk teratak usang saya ni. Lain kali singgah lagi tau. Kalau rasa nak 'follow' tuu, silakan. Tak marah pun. Nanti saya 'follow back kay'. =)

Wednesday 18 January 2012

AKU BERMIMPI KE?


Terima kasih kepada yang masih setia!
Arini gembira sangat!
Tapi tak tau lah kenapa.
Pelik semacam je rasanya.
Semuanya datang sekali gus.
Mana tak pening kepala aku.
Kisahnya..
Sebelum ni aku apply la keje part time.
Tapi di reject kalau tak silap.
Pastu aku nak mengaktifkan GPRS tepon aku ni sebab MMS dia tak dapat.
Tapi tak der reply berbulan bulan.
Aku selalu je demand kalau dapat call free.
Takkan lah semua benda nak free kan.
T A P I
Arini orang call interview kerja.
Dapat mesej GPRS tok MMS tuu dah disettingkan.
Dapat pula 88 minit call free.
AKU HAIRAN!
Hari jadi aku jauh lagi.
Itulah namanya rezeki.
Kalau kita sabar pasti ada balasnya.
Aku belajar arini yang tak semua yang kita mintak, kita suka, kita idamkan ataupun kita cari akan tiba sekelip mata.
Mungkin yang kat atas tuh nak tengok kita berusaha kot.
AKU MASIH BLURR jugak sekarang nih~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...